tisdag 30 december 2014

Budskap som förbluffar mig igen...




Mina tankar och idéer har varit många under en tid.
En ganska lång tid egentligen, men min rädsla, velighet och ohälsa har satt stopp.
Så tog jag då fram mina orakelkort för att de pockade på min uppmärksamhet.
Har varje dag fått budskap genom klockslag som 11.11,  12.12, 14.14 och dessa nummer på olika vis.
(Betydelsen för nummer finns att läsa om)
Vet att de lyssnar på mig och finns för mig.
Ja de som de flesta inte ser med blotta ögat men som alltid finns ;)

Idag ville mina tre kortlekar vara med och med tacksamhet och med ett leende på läpparna så blandade jag dom.
Med den första leken så var det två kort som ville ut samtidigt så jag tog dessa åt sidan.
Men fick känslan att ett kort till skulle dras..
De två första blev kron;- o hjärtchakrana.
De har förföljt mig en tid på olika vis :D
Så blev det tredje "Uppoffring"..
Kommer inte gå mer in på dessa och skriva ner betydelser för det blir så långt :D

Andra kortleken gav mig "Tillit".
Ett kort var det som kom till mig.
Behöver inte säga mer om det men är två betydelser för mig och viktiga sådana :)

Tredje kortleken gav mig "Släpp.." och "Tiden är inne".
Bägge är även där klockrena och förstår inte att jag blir så förbluffad och rörd varje gång jag drar kort :))
Det bara stämmer precis och ska verkligen lyssna på min själs ord och vilja nu <3
Har öppnat mitt hjärta och hela min själ och jag är sårbar, men det är som det ska vara.
Kommer jobba vidare med läkning även nästa år som står bakom husknuten och utvecklas ännu mera.
Jag ser fram emot det med glädje!!
Kärleken visar sig om det är rätt och om det är meningen..
 Allt har en mening... ödet bestämmer.. nu kör jag!!! :)

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar