söndag 28 december 2014

Enbart mina tankar...

DETTA ÄR INTE NÅGRA ÅSIKTER SÅ UTAN BARA MIN INRE KÄNSLA OM UTSTRÅLNING AV PERSON OCH EN TANKE...
Nu är det mycket snack om politik och folks åsikter.
För min del står jag utanför det där eftersom man inte kommer någon vart över att gnälla över hur samhället och människor går efter sina egon och mer makt.
Varför uttrycka sitt missnöje över lögner när ALLA politiker drar både en och två lögner om inte fler.
Varför röstade majoriteten på denna regering tror ni?
Och varför gnälla innan den nuvarande regeringen får en chans att komma in i dess roll?
Men just nu är inga av partierna något att hänga i julgranen.
Något måste ske.
Vi måste bli mänskliga och visa medkänsla.
Vi är inga robotar och vi är alla lika mycket värda!!
Känner en lättnad över att det ej blev omval eftersom vi demokratiskt redan har röstat om vad vi vill.
Min förhoppning är att politiker ska sluta bete sig barnsligt och skapa ett elitsamhälle som bara bryts ned med ohälsa.
Att de ska förstå att samarbete är det som gäller och att vi måste börja tänka lite längre än dit näsan räcker.
Detta kaos måste få ett stopp!!

Jag är iallafall glad över att en mänsklig person blev statsminister trots fel och brister, för det har vi alla.
En som i sin utstrålning är som oss alla och inte någon översittare.
(Detta är bara min känsla.. INGET politiskt etc.)

Nu går vi framåt och jag tar allt med ro :D

<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar