torsdag 18 december 2014

Leendet sitter där fortfarande...

 
Idag satt jag och en vän på ett cafe´och fram kommer en man som presenterar sig och med ett leende säger att han bara var tvungen att tala om att jag hade ett så vackert leende.
Chockad och med en rodnad ler jag ännu större och med tacksamhet stapplar jag fram några tack och diverse ord.. tänk om jag nu missade chansen att få ett riktigt kap..suck :D :D
 

Med detta vill jag bara säga att sådant här ger en såå mycket glädje och tacksamhet.
Att nyktra män inte är ute efter att ragga utan bara vill säga precis det som personen tycker är för mig otroligt gulligt och man blir riktigt varm i hjärtat :)
Det måste vara någon mening med detta eftersom det har hänt många gånger nu på olika platser :D
Kanske att jag verkligen ska inse att män kan vara helt fantastiska och inte bara är ute efter att charma och flirta på ett dåligt sätt eller när de är onyktra.
Detta tar man verkligen in och hjälper en på vägen att få en bra självkänsla.
Tidigare har jag aldrig tagit in några komplimanger utan bara "kastat" bort dem i stort sätt.
Jag har öppnat mitt hjärta och det som vill stråla ut så starkt kanske verkligen gör det också vad vet jag haha.
Så tack alla underbara som verkligen ger så fina ord.. det värmer så otroligt mycket ska ni veta <3

Tänk om vi alla tog mod till oss att verkligen ge komplimanger och fina ord till varandra, både till de vi känner och okända,
så är jag helt säker att det skulle göra stora skillnader för allas vårt välmående.
Har pratat om detta förr med någon vän och blyga jag måste nog börja gå fram till okända och säga några fina ord... sprida lite kärlek på ett ärligt och fint sätt.
Gör det ni också vettja.. mer kärlek från hjärtat till folket!!


<3 Love and Light


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar