söndag 21 december 2014

Ljuvliga nostalgi...

Nostalgi blev det för fulla muggar igår när dottern och jag rensade lite i källaren.
Våra skratt ekade i gångarna när vi läste några glömda och sparade kort och brev från gamla vänner om killar och förälskelser, berättelsen om klassen på gymnasietiden och Dagboken från 13 års ålder och några år framåt :D
Och sen ska vi inte prata om studentkryssningens eskapader...
Kan säga att jag verkligen hade ett stort öppet hjärta under dessa år!!!
Blir varm i hela kroppen av att minnas och nu få dela det mesta av detta till min tonåring.
Hon är som jag var i de åren innan studenten :)) .. 
undviker alkohol, är lite som en mamma när det kommer till rökning och trivs väldigt bra hemma där det är lugnt och skönt :D
Hon utbrast dock -Men mamma!!! och skrattade när vi läste vissa saker haha.
Ja studenttiden blev lite mycket och många förälskelser har det varit under hela tonårstiden så det var skoj att åter minnas hur känslan var.
Kan säga att det känns som jag har lärt mig vara i hjärtat igen och låta det öppnas...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar