söndag 28 december 2014

Magi och dagar som rinner iväg...


Magiskt detta att lyssna.. förstå.. se.. känna..
Att inse att drömmar är en av vägarna till en ren själ.
Att hjärtat är ett centrum där vi tar in och sänder det som är Livet, där visheten finns.

Denna natt har även den haft bearbetande drömmar och tolkade t om dom i sömnen haha..
Ett stort hus med väldigt många rum och där jag hade nyckel till alla dessa.
Men jag letade efter något..
(Har en självbild som är stor och inom mig finns många delar som jag lätt kan komma in i och rota.
Men något problem är kvar som jag ska finna eller kunna arbeta med och rensa bort.)
Såg även mig själv ligga där och sova, men känslan som kom var en liten rädsla och samtidigt en skön känsla.
Problemet var att jag förvandlades till en sorts varelse där jag låg och sov i sängen.
Jag ville bort och få bort bilden och jag tror jag var vaken men jag blundade.
För samtidigt när bilden började suddas ut ville jag ha den kvar och se vad som hände.
Mycket märklig känsla :))
Öppnade mina ögon efteråt och somnade sen om.

Dagarna springer iväg och jag hinner inte riktigt göra det jag vill.
Morgonen började med läsning, mys och lite yoga,
men sitter nu här och känner att jag både behöver en lugn promenad samt vila.
Hur gör man då?! :D

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar