torsdag 25 december 2014

Uppesittarkväll i vår lilla oas...


Vår uppsittarkväll var sådär stressfri och mysig som man bara kan ha det.
Vi färgade lite ögonfransar och dottern sina ögonbryn.
Man kan meditera på olika vis ;)
Dock gillar jag inte all gift och skit färgen innehåller, men har dock inte hittat kemikaliefri än.
  

Blev att spela bingolotto och hoppas på vinst.. och vinst blev det för mig.. 100 kronor!! Tack tack :D
Med trötta ögon innan spelen ens hann börja gav vi upp efter sista bingospelet och drog oss till sängen.
 

Vår lilla vän Herr fluga tyckte vi så synd om att han fick ett skrovmål med paprika.
Han var inte ett dugg rädd för oss och han smaskade i sig detta hur länge som helst.
Efteråt tvättade han sig så noga innan han började äta igen :D
Dock dog stackaren under natten bredvid sin sista måltid :(
Dessa små djur brukar jag prata med och de är lika levande som vilka andra djur eller levande varelser.
Men hoppas jag inte blir kallad knäpp för att jag samtalar med dessa ;))

Härliga tider...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar