onsdag 21 januari 2015

Älskade dotter...


Denna dag blev att vila kropp och knopp i snöyran.
Såklart yogade jag en stund imorse och startade myset med värmande ingefärste och den nyttiga chiapuddingen.
Känns verkligen som att allt de destruktiva och dåliga jag hade djupt och långt ner i min kropp har förflyttat sig uppåt...
Käkarna är spända till max och när jag försökte slappna av fanns det vissa rörelser som gjorde att en känsla av illamående kom fram, men som snabbt försvann om jag ändrade käken lite.
Jag har masserat lite punkter och gjort ansiktsgymnastik under dagen men tror jag tänker på det för mycket så att det inte släpper.

Lycka och kärlek är när man har en sådan underbar dotter som har gjort flera små presentpåsar åt mig att öppna vid de dagar då jag mår lite sämre eller behöver pepp <3
Idag kände jag att jag verkligen behövde lite pepp :D
Hon är den bästa man kan ha!!!

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar