lördag 17 januari 2015

Min mysko dröm...


Drömde igår natt om b la en stor tarantella spindel med väldigt stora runda ögon.
Den följde efter mig vart jag än tog mig och man kände verkligen att den var snäll och bara ville väl.
Den ville bara gosa in sig nära min varma kropp, men det ville inte jag :))
Den var ändå söt med de stora bruna ögonen och den vickade lite på huvudet när jag stannade upp för att se var den var.
Jag gav mig även på att försiktigt försöka stryka lite lätt med mina fingrar över den, men det tog emot.
Blev för mycket så jag sprang iväg med spindeln efter mig till soffan för att lägga mig under ett täcke.
Spindeln bökar för att försöka komma in under täcket och gosa nära nära och jag känner mer och mer obehag :D
Just då vaknar jag och i mitt vakna tillstånd tar jag täcket och drar över huvudet haha.
Kändes precis som drömmen var verklighet och jag ligger så en stund innan jag kopplar att drömmen just var en dröm.


Kikade då i "Solögas" bok om budskapet och tolkning av tarantella...
"Se med klarhet.
Genomskåda illusioner.
Handlar om att se med klarhet på vad det är du håller på med.
Att inte falla för rädslan att vara inne på fel spår.
Det du gör är helt rätt."

Ja med dessa stora ögon som tittade på mig så ska jag verkligen se med klarhet och inse att jag är inne på rätt spår på min väg :)

Härligt med drömtolkningar..
Varje natt drömmer jag massor och jag kan lättare och lättare tolka dom.
Skoj är det, och det händer att jag tolkar min dröm när jag drömmer :))
Allt stämmer så bra med hur jag mår och hur livet ser ut.
Jag kan även bearbeta lättare de svagheter och obalanser jag har med drömmarnas hjälp.
Underbart kan jag tycka!!

<3   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar