måndag 23 februari 2015

Eufori omger mig hela tiden...


Nu blir det till att tillverka ekologisk och helt naturlig bodybutter samt göra ny deo som snart är slut till mig och dottern :)
(Alla råvaror och burkar till det kommer från "Organic Makers").
Hade sådan tur här om dagen att det som vi verkligen behövde, en wokpanna samt en trästekspade var till halva priset på "Voltaire".
Wohoo till sådan rea!! Gillas mycket :P
 

Och ibland, eller ganska ofta, blir man ju bara sådär euforiskt lycklig!!
Jag handlar inte onödigt i onödan om man säger så.. för det är just helt onödigt för ekonomin, miljön och för vårt välmående.
Men fick syn på helt nyinkomna för våren, 70-tals tights.. underbara!! :D
Jag gick hela dagen igår och var sådär superlycklig för att jag hittade dom och känner lyckan fortfarande haha.
Är inte direkt samma känsla då jag var shoppingberoende för ett antal år sedan då lyckokänslan var totalt annan och inte mycket av det man köpte var något man egentligen sådär starkt ville ha,-eller behövde.
Jag älskar verkligen 60-, och 70-talets kläder och lite flummiga mönster.
Har gjort det sen jag var yngre tonåring och ville vara en hippie, och såg alldeles för många 60-, 70-tals filmer :D
 

Nya numret av "Yoga för dig" blev det också då min bästa och underbaraste "yogafröken" är med i den.
Vi elever fick vara med och spåna i vilket tema hon skulle ha på passet i reportaget :)
Kan säga att det gör mycket gott i en.
Den holistiska yogan är verkligen terapeutiskt och läkning för kropp och själ.. rekommenderar det starkt till ALLA. 


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar