onsdag 25 februari 2015

Jag är fantastisk.. så det så ;D

Det var så kul att se Malin Berghagen på "Malou efter tio".
Hon skojade om detta med hur bra yogan och meditation verkligen är :D
"Männen ville inte att deras fruar skulle börja på yoga för då skulle de vilja skiljas." :))
Just för att det är vanligt att man vill förändra och ta tag i saker och ting som behövs med en själv och sitt välmående och liv. 
För när du yogar börjar du få kontakt med ditt inre och hitta den som gömt sig lite, med det du inte vill titta på och har försökt tränga bort.
Ofta kommer jobbiga känslominnen eller annat som stress och problem upp till ytan som man måste handskas med.
Att gråta på ett yogapass är väldigt vanligt just pga av detta.
Har själv varit med om det massor av gånger och det är mycket utlösande :)
Jag kan nu se mitt inre barn och vara nära henne och kan ta tag i mitt inre..bearbeta och jobba för att få ett bra psyke på djupet och ett välmående i kropp och själ. 





Ibland kan jag inte riktigt förstå själv hur långt jag har kommit på min väg.
Jag hör det från flera men jag känner mig oftast dum för det :/
Samtidigt är jag stolt över den jag börjar bli och verkligen är.
Den jag alltid har varit men den som inte hade lärdomar och såg den som var just jag.
Man ska inte vara si och inte så... nu fasen säger jag det som jag nästan aldrig har sagt till mig själv förut men som man alltid ska säga.
Fy f**n vad duktig jag är!! ;D

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar