söndag 1 februari 2015

Jag gör annat med...

Jag är inte bara tråkig och jobbar med mitt inre och för att bli läkt...
Nog för att jag tycker det är skoj men jag gör annat i mitt liv också :D


Blev att vi mixade våra rätter, såå gottigt!!

Hade lite ärenden till Stockholm med dottern igår.
I snö-regn och slask tog vi oss fram och det gjorde det hela lite jobbigare.
Men vad gör väl det när man får se en hel drös med vackra svanar och andra fåglar simmandes runt omkring.
Ja det tog ordentligt på kropp och knopp med en hel dag, så nu väntar vi nog ett tag till nästa gång :D
Men kul hade vi och skratt blir det.
Har dock inte lika starka symptom som jag alltid fick förut, och kunde laga mat och vara rätt oki ändå idag och det är jag tacksam för :)
Lade skydd över mig innan jag for igår för dåliga och tunga energier, och försökte djupandas och verkligen ta det lugnt med alla intryck.
Har en helt galen period nu med hormoner i kaos.. inga humörsvängningar men mer fysiskt.
Kan nog vara borttagningen av hormonspiralen.
Finnar på de ställen i ansiktet som man ser var i kroppen man har obalanser, och de stämmer väldigt bra.
Öm och spänd.. viktökning då jeansen gör att man känner sig som en kassler hihi.. men jag bryr mig inte :D
Nagelbitning.. jag som har haft så långa naglar..suck.
Måste komma tillrätta med denna ovana och symptom snart.
Och vart fasen tog dagarna vägen då jag ej hade sockersug eller sådant gigantiskt stort matbehov?
Jag har alltid ätit mycket, men får vara glad över att chipsberoendet inte är så stort iallafall ;P
Var ju mindre när jag vräkte i mig chips i mängder varje dag så nåt är det som sker hihi..
Jag struntar i detta då jag ändå inte klarar att träna.

Jag går alltid emot strömmen.. denna träningstrend som råder är galen haha.
Vad morgondagen blir får man se.. har det iallafall lugnare med sociala medier och annat som tar kraft och har haft det ett bra tag nu, skönt för själen :)
Med detta säger jag godnatt och ni får ha en riktigt skön söndagskväll!!

<3
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar