lördag 14 februari 2015

Jagar pussar...


Puss på er alla fina på Alla Hjärtans Dag!!
Mer Kärlek åt folket och ge det helst under hela året.
Jag får väl fortsätta att jaga pussar och hoppas att jag får en i framtiden ;)
Öppna era hjärtan och våga ge av er kärlek och jag ska göra detsamma...
 

Var och shoppade lite mumsig choklad idag som vi tjejer med gott samvete kan äta av under våra små perioder varje månad om vi nu skulle bli sugna på det :D
Ja inte är det lätt ibland när det är svårt..

Nu ska jag njuta av Vila och Mys här och med förhoppningsvis lite sällskap av dottern.
Jag känner inte alls att jag behöver någon just idag.. lycka är att kunna njuta av sitt egna sällskap och faktiskt mena det.. underbart!! :)

Önskar er alla en fin kväll och skickar en kram till er som vill ha, för kramar har jag massor av :)

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar