måndag 16 februari 2015

Kärlek...


Igår skrev jag om kärlek, och på kvällen när jag tog mitt kvällste så fick jag detta budskap :D

 Läste dessutom ut min bok "Zahiren" av Paulo Coelho imorse som handlar om besattheten att hitta sin förlorade kärlek och sig själv.
Mycket tänkvärd som hans böcker alltid är samt att de sätter sig på djupet med massor av tankar om sig själv och sin egna livsväg.
 Så ja kärlek har kommit in på olika sätt i mitt liv just för tillfället :D

Min dotter är den som är min största kärlek och som ger mig så mycket tillbaka.
Helt otroligt vad vi kan skapa och känna.
Ni som har barn vet hur stark den är <3
 

Saknar det där... inte alla man kan känna en sådan där trygghet för och känna att man kan prata med om allt.
Jag är öppen i vanliga fall, men totalt öppen och känna ett lugn med personen är svårt att hitta.
Det hemska är att jag idag kan undra vad fasen man pratade om med personen i ett av de få förhållandena jag har haft.
Med åren har jag förstått vad viktigt det är att kunna prata om allt och visa sig sårbar.
Men många har svårt med detta samt med ärligheten och det gör att jag backar.
Det attraherar mig inte alls.
Att öppna sin själ är lika viktig som närheten för mig.
Så min stora önskan är att en dag finna just den personen :)

Önskar er en fin måndag och sprid er kärlek!!

<3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar