fredag 27 februari 2015

Rädslan ska övervinnas, både i drömmar och i verkligheten...

Känslan av att bli oskyldigt dömd är som att dö.
Ja gårdagsnattens drömmar slog helt slint och jag vaknade två gånger av att jag var helt förstörd.
Det mesta utspelade sig på min hemort förutom till en början på en färja med värsta vågorna.. alltså hur mitt känsloliv ser ut och lite till :D
Sen att jag var i en utländsk stad med stenborgar och dylikt då jag b la blev jagad av ett utomjordiskt väsen som kunde ta sig igenom allt.
Mycket spännande...
Men den jobbiga delen i lilla "hålan" där folk samt vänner trodde på osanna skvaller och verkligen hatade mig trots att jag inte gjort något utan bara hade varit omtänksam mot mina vänner OCH ärlig.
Jag fick ta skiten för någon annans räkning och det var väldigt jobbigt.
Man kan säga att jag har lite erfarenheter av detta men i mindre skala och det gjorde att jag verkligen kände så stark jobbig känsla i drömmen.
Man gjorde allt för att vissa skulle säga sanningen men de ljög och ville rädda sig själva.
Bara de det handlade om visste att jag faktiskt talade sanning, var godhjärtad, bara ville dom väl och inte hade med detta att göra egentligen.
Tårar rann och alla försök att få dem att förstå var lönlöst.
Ingen ville tro mig trots att det bara var jag som var ärlig.
Skitsnack spred sig, massor av lögner och tillslut var jag så ledsen, besviken och arg att jag bestämde mig för att aldrig återvända till min lilla hemort.

Att vakna och känna hur verklig den drömmen kändes var hårt.
Det tog ett tag att släppa den jobbiga känslan.Dessa rädslor i det undermedvetna... jag måste våga tro på mig själv med många olika saker...

Imorgon ska jag då på riktigt återvända till "hålan" för att må bra med fina vänner och skön musik.
Jag hoppas denna dröm aldrig blir verklighet trots att mycket osanningar och skitsnack har cirkulerat lite då och då.
Vem kan man egentligen lita på?
Men bra att man själv vet sanningen om sig själv iaf :))

Kram på er alla denna fina och lugna fredag!!

<3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar