lördag 21 februari 2015

Social med intressanta upplevelser...

Förkylningen börjar ta sig och tog mig även upp från soffan för att träffa min fina vän M igår för lite/-mycket tantsnack :D
Var längesen jag var uppe så sent och var ut.
Njöt av lite vin men behöll mig nykter då vattnet var den stora drycken för mig under kvällen.
Det blev timmar av min "forskning" där det intressanta var hur människor egentligen beter sig osv :))
Hur blickar, kroppsspråk och samtal ger en så mycket lärdomar.
Och att man inser att vi människor verkligen är ett flockdjur då bekräftelse är ett stort behov hos de flesta.

Fick höra hur andra ser mig (tackar för fina ord och att jag även är mystisk, det är väl bra kan jag tycka :D) och att jag är svår o envis för att jag inte charmas eller faller av raggningstekniker :))
Nej var inte ute efter att hitta någon och jag trivs med mig själv.. svårt för folk att förstå det.
Kärlek kommer när det kommer och mitt hjärta är öppet för det.

Men jag faller inte lätt om man säger så ;D 

Detta med att se djupare på saker och ting är faktiskt något som människan oftast inte gör.
Men det skapade ett intresse med många frågor då det ytliga inte gör så mycket för oss människor i många olika delar.
Kul när människor börjar tänka till och se saker ur flera synvinklar :)

Tacksam för fin vän och att hon delade kvällen med mig, trots att sömnen inte blev så vidare när rutinen bröts :D
Mycket skratt blev det iallafall och det gör mycket gott.
Denna lördag blir soffhäng och vila för min kropp och knopp.

Ta hand om er och skapa er precis den lördag ni vill ha!!

<3  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar