onsdag 18 februari 2015

Vi är alla olika och uppfattar saker olika...

Detta inlägg är bara för att klargöra mitt tänk med inläggen/bloggen och hur de/den kan tolkas...
  • Jag skriver denna blogg för att se hur jag själv utvecklas.
    Tips och råd kan förekomma så andra själva kanske kan testa om det fungerar för dem och vad som har hjälpt för mig.
  • När man skriver kan saker och ting tolkas som att man själv vet bäst eller uppfattas på ett sätt som jag inte menar själv.
    Allt har med personen själv som läser och hur den personen triggas eller tar till sig saker.
    Det är svårt att skriva och förklara allt på ett sätt så inget ska tolkas fel.
  • Jag skriver även mycket av mina egna åsikter som under tiden kan ändras som mycket gör för alla människor.
    Alla tankar och åsikter kan även förändras ju mer man bearbetar eller förändrar sig själv.. vilken livsväg man tar etc.
    Men ändå står jag för alla mina tankar och åsikter, för de är ju jag.
    Inget är något elakt eller personligt i denna blogg utan bara MIN upplevelse.
    Mycket som jag kan känna själv låter hårt eller elakt på något sätt, men går inte att skriva så det låter som det jag menar och som känns inom mig alltid.. att uttrycka sig i skrift kan ibland vara svårt och speciellt med min hjärna :D
  • Jag tycker om alla, men kan vara beteenden som jag ogillar och inte själen som gör dessa.
    Jag gillar inte mina svagheter eller destruktiva beteenden heller, men jag jobbar på dem och är öppen och ärlig om dem för att må bättre nu och i framtiden.
  • Jag är evigt tacksam för att få lärdomar av allt detta och kanske även kan vara till hjälp på andras livsväg, vad vet jag.För jag lär mig ju av er och det är underbart :)

    Nu hoppas jag ni läser min blogg och då inte missuppfattar mina ord och mina tankar <3
     
    <3
     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar