söndag 29 mars 2015

En dag med skratt och galenskaper...


(Färgerna på vänstra sidan, den kvinnliga.. är den vibration som man känner inombords och som kommer till en men som man ännu inte har uttryckt.
Färgerna ovanför huvudet (upplevelsen av en själv) och vad som bäst beskriver en just nu.
Färgerna på högra sidan, den manliga.. är hur man uttrycker sig och andra uppfattar dig.
Den energi man visar omvärlden. Den energi många kan tro att man alltid har.)
Efter gårdagen som spenderades i Hufvudstaden med finaste M och b la besök på Harmonimässan så blev det söndagsvila idag.

Tog aura,- och chakrafoton för att se vad som hade förändras under några år, och jag blev riktig glad över att det var till det bättre och allt som verkligen stämde klockrent :)

Eftersom jag nu psykologiskt jobbar med mig själv genom kbt, tankenskraft, mindfulness och triggningar, speglingar och obalanser/beteenden.. obalanser som behöver bearbetas, så var jag mycket analytisk och har lagt mycket av min intuition på vila.
Men denna period behöver vara det för att läka mig helt på insidan.
Fick berättat för mig att jag hade intuitionen/andligheten/universum på ena sidan och det analytiska/vetenskapliga på den andra, för att ta delar av dom båda.
Just nu smälter de inte samman, men dock kommer det ändras sen..

Jag hade även lagt mitt hjärta på vila pga att jag är nöjd som det är.
Jag söker inte kärleken utan bara är.
Min magkänsla har sagt till mig att det inte varit dags för någon relation.
Jag har behövt vara själv.. men klart jag känner en liten längtan.
Jag behöver inte en partner för att älska eller för att vara lycklig.
Kärlek kommer när den kommer :)

Chakrana var ändå balanserade..
Väldigt andlig var jag med en stark kanal som går igenom hela min kropp och att jag har mycket andliga energier som kontaktar och finns runt mig.
(Har en sådan period nu med mer aktivitet)
Ärkeängel Mikael fanns vid min vänstra sida väldigt starkt, och det roliga är att jag ofta vid savasana(vila) efter min yoga har kört en snabb chakra balansering och rensat lite.. samtidigt kontaktat Ärkeängel Mikael och Raphael om vägledning/budskap, beskydd och läkande healing.
jag har känt energi av b la blått ljus som strålat in i min kropp och hur häftigt är inte det?! :D
Och där fick jag svar på att ens önskning tas emot, så tacksam :)
Flytt kom upp, och har haft mycket sådana tankar.. var vill jag bo när dottern flyttar.. vill jag bo i Sverige eller någon helt annanstans...
Det stora var även förändring och min personliga utveckling.
Stämmer ju så bra.
Hårt arbete lönar sig trots att kropp och knopp säger ifrån :D
Var mycket kommunikativ och jag fick frågan om jag jobbade med att kommunicera, för jag var bra på det.
Jag hade förmågan att hjälpa andra, vara ärlig och sann.
Detta har jag jobbat stenhårt med och det var riktigt kul att höra om ärligheten och att jag faktiskt få ur mig saker och ting.
Att jag även rensar mina lager av låsningar.
Hade dock för mycket tankar och projekt hmm :)) jag måste verkligen lugna ner mig för det blir för mycket i mitt huvud och då även för kroppen.
Behövde som sagt vila fick jag också höra.
Men det är ju så kul och intressant!!
Det var mycket som blev berättat för mig och det bästa av allt är väl att jag älskade livet och var mycket positiv för det.
Underbart att jag kommit dit i allt elände som varit och fortfarande är.
Och jag är stolt att jag klarat det.

Som sagt... allt har en mening och genom allt som sker kommer visdomen.
  

Ett inköp av det nyttiga carobpulvret blev det b la.
Nog är det bra att inta och det kommer jag nog göra också, men det är tänkt att användas som torrschampo.
Till mörkt hår ska det vara bra och såklart helt utan kemikalier.
Ska iallafall prova:)
 

Tog inga bilder under Stockholmsresan tyvärr, men hade en mycket skojig dag med min kära vän, samt träffade på några fler fina på mässan :)
Men dock blir jag vimsig och yrslig vid varje mässbesök och denna gång förstod jag att energierna verkligen flödar bland oss levande.
Kanske inte är så bra att vara så öppen och känslig för dom alla gånger :))
Helt och fullkomligt utmattad av alla intryck men lycklig hann vi med tåget även denna gång trots stress haha.
Efter mycket skratt, kloka och inte så värst kloka ;) samtal och fina "vyer" så tog även denna dag slut.
Tack!! Denna dag behövdes <3

<3  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar