fredag 13 mars 2015

Fredagsmys här i ghettot...



Nu är det fredagsmys som gäller and I´m all alone, efter en dag med både storhandling (släpa tunga kassar på bussen är min grej det..eller inte :D)
och ett besök hos fina M, hon är för go :)

Tänkte skippa chipsen, så istället gjorde jag egna ekochips.
Vet inte hur jag tänkte riktigt.. hur fasen ska dom där räcka?!
Den sista kombuchan är nu slut och jag får fortsätta med varmt vatten hela kvällen.
Men min mage mår så bra med dessa drycker.
  

Måste bara säga att min lunch idag var supermumsig.
Gjorde fisk som jag stekte lite lätt med kokosolja och sen rev jag ner ingefära och hade i lite (ganska mycket) vitlök blandat med tamari och citronsaft som blev en jättegod röra/sås till detta.

Nu önskar jag er en jättefin fredagkväll och hoppas ni tar riktigt bra hand om er!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar