tisdag 17 mars 2015

Jag kan känna tillit.. och jag har mina önskningar och behov...


Jag kan luta mig mot vår moder jord.. vår natur.. och känna tillit och styrka.
En trygghet och tillit som kan vara svår att finna bland oss människor, då vi inte alltid har det i oss själva.
Vi är ofta avskavda och nötta i olika delar, men vi står ändå kvar.. starka och med nya rötter som väntar på att få ta fäste <3 

Att få var i skogen på min plats där jag kan andas och känna ro är magiskt.
Jag tar in alla dofter och ljud som ändå finns i det tysta.

Jag kan släppa tankar som inte behöver finnas och jag bara är.
Roliga funderingar kan dyka upp och sådant som gör mig glad inför vad som kommer komma.
 Känslor som kan liknas som förälskelse drar ofta igenom mig och jag sitter då där i min ensamhet och ler för mig själv.
Ingenting är komplicerat utan allt bara finns.. 

Nu ska jag ta mina önskningar om både kärlek och annat och vara i denna tisdag.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar