tisdag 31 mars 2015

Många tankar och känslor.. men så luddiga svar...


Igår kväll låg jag nerbäddad och drogs med riktiga influensa symptom.. alltså riktigt höga feberkänslor av min ME.
Dum som jag är så fick jag såklart rejäla adrenalinpåslag under Stockholmsresan samt igår, så trots att man kände symptomen komma smygande så var man sådär lycklig och ville göra lite nytta :))
Kroppen stod i lågor, och där och då kom funderingarna på hur man ska göra med de människor som man under livets väg känner en sådan stark energi till.. alltså de man inte träffar men känner av energin till ändå.
Vi människor dras till och drar till oss olika personer omedvetet.
Vi säger ibland när vi träffar någon av slumpen att -"världen är bra liten".. osv.
På något sätt är det meningen att ha dom i sitt liv under kort eller lång tid och på olika vis.
Det kan bero på gamla karman från tidigare liv, att vi ska få lärdomar eller ge lärdomar från/till den andra på olika plan eller att våra energier hör ihop på något sätt.
Finns många anledningar..

Jag har verkligen tänkt ofta på detta och det är fantastiskt med denna dragningskraft.. denna energi och magkänsla man får till olika personer.
Nu menar jag inte till kärlekspartners utan med allt. 
Det kan vara sådana man inte ens känner, men som man kanske skulle kontakta för att se i vilket syfte denna energi vill med det hela.. eller är det meningen att man ska se vad som sker, att det får ta den tid det tar?
Och vågar man ta kontakt innan detta, och är det meningen att man kanske ska göra det själv?

När jag slog ner huvudet på kudden för natten så kokade det i mina händer.. mina handflator blev röda och min magkänsla ville säga mig något, kände en massa energier som strömmade i rummet och i mig.. mysko känsla men ganska härlig.
Fick upp en bild på en person som jag under flera år känt en stark energi åt, men vet ej varför.
Ju mer denna person kom upp i tanken ju mer hettade det i händerna.
Eftersom jag ej utvecklat min healing och kan hantera den, så vet jag ej om det var den och varför den gav sig tillkänna.
Har en period nu då jag känner så otroligt med energier, både för de levande och bortgångna, och är så öppen och känslig för dom.

Nej om man kanske skulle fråga korten eller ta till pendeln.. för jag blir inte klok på detta :D

Om någon får till sig vad jag ska göra så blir jag tacksam för svar.
Jag vet ju att budskap/vägledning kommer hela tiden, men
ibland är det svårt att skilja på intuitionen och sin hjärna ;)

Önskar er en riktigt härlig tisdag <3.. Här lyser solen så fint.

<3

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar