torsdag 12 mars 2015

Njuta.. balansera och må bra...


 Vintern är försvunnen och jag kan nu komma ur mitt ide.
Lite tråkigt att bo i ett land där min kropp mår sämre vintertid just med kylan, men vackert är det :)
Jag ser ändå det vackra i det och vem vet vad som sker en dag...
Igår drogs jag efter min lilla promenad till min kraftplats i skogen.
Äntligen kunde jag sitta där i solen och insupa lugnet, dofterna och höra djuren röra på sig där bland träden.
Kommer spenderas mycket tid där framöver med både yogamattan, målarpenslarna och böcker.


Med en lätt träningsvärk av min lätta (och första på många år) hemmagymträning igår efter yogapasset så tog jag mig igenom en riktigt skön morgonyoga imorse.
Jag njöt av poserna trots träningsvärken.
Och jag var i mig själv med sådan glädje då jag kände att saker börjar falla lite på plats :)

Mer om detta i nästa inlägg...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar