torsdag 2 april 2015

Alla sätt är bra utom de dåliga...




"Svar ges utan vår tankes kraft.
I blindo kan vi upplysas med vad vi behöver.
Ta kommandot över det tysta,
och låt själen styra dig fram på vägen.
I känslornas blurr finns sanningen.
Den kommer med frid och ljus,
i en tid med rädsla och kaos.
Ge dig luft för att leva,
och ge dig sinnesro för att stanna.
Ge dig kärlek för att trivas med livet du fått."
©Lindha

Jag tog fram min pendel igen som jag länge haft i tankarna.
Ville testa hur energin kändes genom mig till den.
Behövde också få sanna svar på funderingar.
Men alla sätt är bra utom de dåliga ;)
Och ja jag fick svar, endel lite luddiga och vet orsaken.. eller det kan finnas två :D
Måste verkligen sitta med pendeln oftare och få in snitsen.
Behöver lära mig att hitta min själ och inte koppla på egot och hjärnan.
Behöver ta tillbaka min intuition och använda den mer än jag gör just nu, fast jag känner av mina magkänslor.
Felet är att jag hittar orsaker att inte följa dom alla.

Jag har även insett att mycket jag tänker på kommer till mig på olika vis.
Jag ser att det fungerar och hur inser hur häftig känslan är.

Och jag inser att jag dessa dagar har fått fler aha-upplevelser.. spännande!!

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar