måndag 20 april 2015

Behöver frid...


Det är mycket jag inte tror på och mycket som jag faktiskt gör det med.
Just nu tror jag inte på världen..
Inte på religioner..
Inte på makt och inte på krav..

Men jag tror på alltet..
jag tror på energier..
På att bara vara och Se, Förstå och Känna inom vår själ, vår energi och vårt hjärta..

För att kunna vara i balans, harmoni, i det sanna och vara medveten så vill jag inte tillhöra grupper och gemenskaper.
Vi människor söker oss ofta dit där vi kan känna oss trygga med andra.
Det skapas sekter och hjärntvätt och vi får oftast inte tänka vad vi själva känner inom oss vad som är sant i vad det än är.
Mycket i världen är kaos och vi människor fortsätter att göda negativ energi, samtidigt som vi vill att världen ska förändras.
Hur ska den kunna göra det om mänskligheten fortsätter att förvärra situationen och blundar för och flyr från allt?
Sluta gnäll då istället och förändra Dig.
Bli medveten och fly inte från känslor och saker som är lite jobbiga.
Vi ska triggas för att just kunna bryta våra mönster och förändra oss.

 Därför har jag känt att jag kommer fortsätta på min väg som jag går eftersom jag har förändras inombords till att vara lycklig och tacksam :)
När vi verkligen känner att något stämmer och man får hjälp i det på sin väg i livet utan hjärntvätt från andra, så är det just den kunskapen man ska bevara.
Jag går hela tiden min väg och vad som känns bra och har hjälpt Mig.
Jag plockar delar och kunskaper av olika gamla läkekonster osv för min känsla för dessa är klockrena.
De hjälper Mig och min fysiska som andliga kropp och mitt psyke.
Jag växer av dom på min väg och jag hjälper mig själv att må så bra man bara kan :)
Igår kände jag mig så konstig för att det gick upp för mig än engång om att denna värld inte är för mig.
Jag fick en sådan stark känsla av att jag verkligen måste leva i detta samhälle som går emot sig själva, vår överlevnad och välmående.
Jag försöker bli av med mina egna invanda dåliga mönster som vi alla har och får av samhället.
Det är så mycket lögner som svävar runt och makt från negativa energier bara växer.
Vi är boskap som går på led.. vi är nickedockor som går emot det vi själva känner och tror på.
Dubbelmoralen växer sig allt starkare och förvirrade obalanserade själar får mer och mer makt och sprider mer och mer dålig energi.
 
Jag hoppas att allt detta som jag tar till mig och får kunskap om ska sammanflätas i en och samma kraftfull energi.
Jag väntar...

<3
 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar