fredag 17 april 2015

Besöket i skogen...




För någon dag sen var jag ut för att få luft och för att se om min kropp pallade att promenera i skogsspåret.
Det gick väl men den är inte oki ännu.
Jag gick självklart igenom skogen (skogsmulle som jag är ibland) och trampade i en sänkmoss som gav mig våta fötter men med ett skratt.
Kände att luften var tung och tom, kände mina handflator bli riktigt heta och med en känsla av ledsamhet som inte var min egen.
Jag vet att det låter konstigt för de flesta, men det gör ingenting :D
Träden var dystra och likaså all växtlighet.
De hade huggit ur lite runt spåret men det som ska vara bra för skogen kändes inte bra.. iallafall från den snabba och starka känslan som jag fick.
Jag satt mig på min kraftplats och bara var för en stund och hoppas energin ändrar sig därinne.

När jag kom hem hörde jag detta av dottern;
- Det luktar luft.
-Vad är det som luktar sa du?
-Du luktar luft mamma, säger dottern glatt.
-Jaha... :))

<3

 


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar