tisdag 28 april 2015

Djupa och öppna samtal kan vara de bästa som finns...


Ytterst ytterst få människor har jag under min väg i livet känt att det varit helt okej att prata om allt med.
Att inte behöva hålla något inne som man vill dela och som man behöver prata om.
Kan vara om sina intressen, problem eller bara om allt som sker i livet.
Att inte bli dömd eller utskrattad för att man tycker eller inte är intresserad av samma saker.
Att ha någon att bolla tankar med.. att få lärdomar av varandra.. känna trygghet och ärlighet..
Jag är tacksam att jag haft dessa få under min väg, och troligtvis få nya/fler sådana människor under resans gång.
Det betyder massor för mig, eftersom det ibland kan vara svårt att vara så öppen som jag och känna att det finns andra som är lika.
Många människor sluter sig och har en rädsla för detta och det är okej det med.
Det är skönt när man kan vara sig själv och våga.

Så tack ni fina människor!!

<3  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar