tisdag 28 april 2015

Helgen som blev som den var...


Hela förra veckan försökte jag ladda och vila för att klara helgen i "hålan".
Hade dessvärre mer under veckan som gjorde att jag inte kunde balansera min kropp så mycket som jag behövde.
Men skam den som ger sig :D
Åkte dit och gjorde min gaddning som jag väntat så länge efter.
Chakrana längs ryggraden.
Kroppen triggades så fruktansvärt mycket att hela jag skakade som ett asplöv.
Musklerna drar ihop sig och då blir det så.
Födelsedagsfesten hos min fina vän fick jag dessvärre lov att ställa in och musikkvällen med "No fun at all" blev inte av.
Ja ibland blir det så, och fast man blir frustrerad på situationen så måste man acceptera detta och hoppas även mina vänner gör det.
Det kommer väl fler gånger :) 


Vår beställning på lite nödvändiga ekologiska grejer hämtades upp och det blev en liten julaftonskänsla bara det :))


<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar