lördag 4 april 2015

I blodmånens sken...



Fullmåne och månförmörkelse ger denna blodmåne.
Nu är det alltså blodmåne och det röda skenet kommer vi i norden tyvärr inte att kunna se.
Jag påverkas inte negativt av fullmånen numer, men jag drömmer så otroligt mycket och jag känner energierna.
Jag dras fullkomligt till den stora månens sken och tycker den är så vacker.

Just nu är fullmånen med dess förmörkelse i Vågens tecken och med det är det dags att föra ut det som måste ut och agera mot våra ovanor.
Skapa balans mellan det yttre och det inre.

Mer om detta finns HÄR 

Jag tycker detta är intressant och något vi borde tillämpa.
För att förändra sitt egna mående fungerar inte om vi hela tiden bara snackar eller tänker på det.
Här gäller det att agera.
Jag försöker och måste fasen skärpa mig med vissa saker.

Ni får sova så gott och drömma härliga drömmar i skenet av den fina blodmånen!!

<3  
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar