torsdag 23 april 2015

Idag är idag... och imorgon är imorgon..

Idag är det en sån dag...
Har dom inte ofta, och jag känner ändå oftast en glädje i dom, men idag.. jag vet inte.
Jag vill gråta och jag vill bara slippa... 
slippa vara i en värld som man inte förstår.
Vill bara vara själv, men t om det är omöjligt ibland.
Vill vara i min "bubbla" där allt bara är lugnt och kroppens varningar inte når en.
Där jag kan få vara bland de lätta energierna som inte gör mig illa på något sätt.

Idag är det en sån dag.. men imorgon kan den vara över.

Jag ska försöka ta mig till min holistiska yoga där vi ska väva samman sakralchakrat, eld och hjärta..
Det inre samtalet mellan chakrana.
Ja det behöver jag idag, och jag ska släppa på allt som vanligt och låta allt flöda.
En tår eller en rinnande fors kanske det blir, eller vem vet, jag kanske sitter där med ett stort leende på mina läppar :D

Jag behöver bara en paus.. behöver bara lita till mitt inre att allt är som det ska.
Jag vet att det är som det ska och jag vet att detta är något jag ska lära mig av... att kunna släppa mina känslor och förstå att som känslomänniska så blir allt starkare och allt i livet och de runtomkring är i sina egna världar.
Jag är min egen och jag ska ta vara på Mig.
Allt är bra.

<3 Sat Nam
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar