tisdag 28 april 2015

Jodå jag gör så gott bara Jag kan denna tisdag...


"Intelligence and Intuition are two friends"..

Måndagen var fylld med ett bra möte med min handläggare på FK.
Bättre än det någonsin har varit och känslan innan detta var bara rofylld och positiv.
Egentligen så kommer det eventuellt inte bli det jag har hoppats på, men det kommer bli det som är tänkt att bli och jag följer bara med i det :)
Eftersom jag ändå var ute och flängde så blev det en te-dejt med finaste vännen också, kul som alltid!!
Sen var jag "död"... jodå nu ligger man här med kraschad kropp och ett försök till att få ihop något på bloggen :))

Idag är jag inte stark..
Idag är huvudet som en klump som bara sitter där..
Men jag andas (jodå har kollat upp det) och gör det allra bästa bara Jag kan för nu.. VILA.. Balansering..
jag försöker leva och ha en rolig dag inombords, och där kan allt hända ;)

Kram på er!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar