lördag 18 april 2015

Känner mig fantastisk...


Så här känner jag mig rätt ofta.. kraftfull, vacker, med en inre ro och full med magisk energi...


Detta är vad som är.. paddan ligger och avnjuter den härliga solenergin som bara ökar min eld, men vad fasen ;D
Jodå jag känner mig faktiskt som orden ovanför denna bild oftast ändå, för jag har börjat inse att allt kan vara vackert.
Jag har det jag har och jag gör det till mitt, jag är tacksam att jag får vara en del i denna kropp och upptäcka så mycket i livet.
Nu får jag dessutom vara i min lilla oas igen och rå om mig själv.. kommer bli en underbar tid då jag hoppas få läka lite mer och lite mer...
 

Nu ska jag bädda ner mig och landa och rensa alla tankar som jag har samlat på mig idag.
Kunskaperna vill in i min brända hjärna och jag försöker att få det att fungera så bra det går.
Min "utbildning" är inte klar än... mycket kvar att lära :)
Dottern och jag har våra små stunder då vi lagar mat och pratar om livet.
Har fått höra att jag luktade gott av en dam i soprummet. Och det var väl för väl trots mitt stripiga hår och naturliga hudvårdsprodukter som jag använde i mycket liten skala idag :))
Hon var iallafall en pratglad söt dam som fick mig att le stort.
Ja det har varit en skön dag idag.
Så natti på er som tittar in här i min lilla tankebubbla, och jag hoppas ni får en skön natt med riktigt fina drömmar!!

<3 Sat Nam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar