fredag 1 maj 2015

En dag i Maj... Det gamla slumrar in och det nya vaknar...




Hur kan jag ha missat detta magiska underbara kråkslott under 13 år?!!
Jag ville smita in och jag ville upptäcka och känna på allt.
Sådan trädgård och sådan mystik vill jag ha...
Är alltid kul med upptäcksrundor med dottern :D
 



Grodorna har kläckts, de flesta av dom och de gosiga andungarna simmar runt och leker.
Mamma And kom fram för att hälsa och kolla läget, men vi var nog okej verkar det som :))
Som vanligt pratar jag med alla djuren och får för mig att de verkligen lyssnar ;D
 


Livet är precis som jag kände mig när jag stod omringad med den svala vinden, på svajiga ben och hettan som flödade från topp till tå...
Det skiftar och allt måste upplevas, och jag älskar det!!!
Och i "Gurkstaden" lurar nya spännande och vackra upptäckter mest hela tiden.. precis som livet ska vara och är... lärdomar.

Jag måste fasen gå på regressionsterapi och se om jag dött i ett fall från hög höjd eller något i ett tidigare liv.
Har ju pratat om detta i många år nu.. kanske dags?!!
Det blir bara värre och värre med denna höjdskräck, men samtidigt älskar jag höjder..
För när man väl står där och ser ut på allt så känner man sig så otroligt fri, och den känslan och vyerna man ser är vackra :)

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar