lördag 30 maj 2015

Med glädje och kärlek kommer man långt...




Det blev fredag, och jag kände att jag hade så otroligt mycket glädje i kroppen som bara behövde komma ut.
Mycket skratt har det blivit som jag önskade och det gör att jag inte behöver känna den knepiga kroppen för en stund :D
Med lite stretch och kärlek i själen kommer man långt...


... till "Hålan", där det var blev ännu mer skratt och galenskap.
Lite att se på, lite att lyssna på, hundpussar, kramas och få träffa lite vänner för en kort stund blev det med :)
Mycket mer jag hade velat idag dock, men helgen är inte slut än, och den som bär på min själ ville inte allt Jag ville tyvärr :))
Kommer fler dagar sen.

Och denna sommar råkar vissa roliga saker inträffa på exakt samma dag.. hur fasen gör man då??
Det ska jag tala om kära Linda,- Man lyssnar på sin intuition och bestämmer när det är dags.
- Jaha Linda, det säger du?!
-Ja så är det!!
Men "Mums Mums" kan ju vara svår att motstå om det inte finns en "Mums Mums" på det andra stället förstås haha ;))

Är tacksam för de jag fick träffa och längtar att få träffa dom längre nästa gång, och de andra jag ej hann med hoppas jag får träffa snart :)

Nya äventyr imorgon... snälla kropp var med mig <3

Natti på er.

<3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar