lördag 16 maj 2015

Min bohemiska lördag...


  
Godmorgon till solen och till livet!! :)
Låt ditt inre jag tala om för dig vad Du behöver denna lördag. 
Stanna upp och lyssna på känslan och lita på att den är rätt.
Allt handlar inte om måsten...
Måstena handlar om vad Du behöver just idag för att må bra.
Låt inte din hjärna..ditt ego ta över handlingarna som du gör.
Oftast lever vi våra liv efter vårt ego och efter andras ego och låter det fullkomligt styra vår själ.

Jag tränar och tränar på att inse vad som är mitt ego och vad som är min själ och intuition.
Har förstått hur lycklig jag är långt där inne när jag lyssnar mer på min själ och mitt hjärta än hjärnan.
Den falska lyckan som vi oftast sätter upp, som vi tror är den enda som finns, låter jag få segla iväg med vinden.
Ingenting är försent att lära sig och ingenting är försent att förändra ;)

Idag kommer jag ta på mig min bohemiska klänning, lite smycken och bara vara i mitt glädjefyllda lördagsflöde.
Idag kommer jag vara den del av mig som är den leende hippie själen, den öppna och lite filosofiska.
Imorgon kanske den andra delen kommer fram.. den rockiga, starka och "skarpa" jag.. vem vet :D
Idag ska jag få umgås en stund med min goa lilla mamma innan dottern och hennes mormor ska få fortsätta dagen med teater och prat tillsammans :)

Kram på er och skapa er en fin lördag med det ni själva behöver!!

<3  
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar