fredag 22 maj 2015

Naturen och mitt kvällsnöje...


Vilket härligt sommarväder det var igår.
Tog min lite halvkassa kropp och gick en liten promenad, och såklart hamnade jag i skogen sen :D
Vilade lite på min kraftplats och kände min lilla kreativa sida smyga fram, eller mer att känslan fick styra händerna...
  

Ja lite plockade jag med mig och kvällsmeditationen blev lite pyssel av naturen..
Min "drömfångare" eller mer en balanserande och jordande kreation fick sin plats på balkongen i min oas.
Känner verkligen att nu när min kropp har blivit lite sämre så fungerar inte händerna så bra.
Men strunt samma, allt går och man gör det man kan :)
Jag älskar ju verkligen att uttrycka mig genom "konst" av olika slag och genom ord... spelar ingen roll att man inte är proffs eller har en hjärna som fungerar som den ska.
Inget ska få stoppa en att göra det man vill :)
Och vem säger att vissa saker är bättre än något annat?
 När en tavla med några streck säljs för väldigt mycket pengar och anses som ett mästerverk, så kan vad som helst vara det.
Det är vad som kommer inifrån oss alla som är vackra mästerverk!!

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar