onsdag 6 maj 2015

Nu tar vi kväll och skiner som solen...


Här börjades dagen med en morgonyoga.. 
Har kommit ur det flöde jag hade förr om mornarna men det ska väl ordna upp sig med det också.
Tappar aldrig hoppet jag :D
 
Skådar ni en muskel.. eller biceps?..
Nehä :))

Går ju att vila sig i form också om man så vill..
Och ge sig själv kärlek är också ett tips från lilla mig :*

Och hur kan dagarna gå så fort?
Man hinner ju inte allt man skulle vilja när man samtidigt ska balansera dagen.
Men då får man ta allt det där en annan dag.. jag har ju tid ;))

Nu är mysglasögonen på.. oljan insmord i ansiktet så ögonen svider lite lätt och bohemstilen är ett faktum.
Jodå här vankas det eventuellt en nervös hockeykväll med täcke (såklart) att mysa ner sig i.
Jodå jag trivs.. här i min lilla oas med sol i sinne och i hjärta.

<3
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar