fredag 1 maj 2015

Speciella dagar...



Igår var det valborg men även en dag som både har gått i glädjens tecken som i sorg genom åren.

Det är en dag med kärlek..mina underbara föräldrars bröllopsdag <3
Min fina skojiga farmors födelsedag <3
Men även den dag då min fina farfar gick över till andra sidan <3

Det var den dag då jag verkligen bruka tycka om att stå och titta in i eldslågorna som för mig representerar sprakande Kärlek, något Nyskapande och Växande (födsel) och ett Lugn... då Själen kan fara iväg och en kropp som slocknar.
Men igår fick det bli stearinljus :)

Vi har även en till sådan dag på året.
Dagen då min dotter har födelsedag är även dagen då min kära goa mormor somnade in och lät sin själ frigöras <3

Det är speciellt och dessa själar är ofta med oss..

<3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar