tisdag 5 maj 2015

Tisdag.. och jag fortsätter med att söka balans och väcka mitt hjärta lite mer..



 Tisdag.. igen
Segt efter natten intensiva drömmar.
Jo jag drömde b la om män.. eller det var väl inte så många haha men minns att vi satt i en buss och jag fick min närhet när jag lutade mig mot en som höll om mig och min hand smekte (ej sexuellt) hans manliga (ej muskulösa) mage och bröst.
Jag kände mig så trygg, välmående, lycklig och kärleksfull.
Det riktigt värmde i hjärtat :)
Han tittade mig i ögonen och log stort.. ögonen gnistrade och han kramade mig hårdare.
Och ja, jag log stort jag med :))

Man kan ju tyda denna dröm och har gjort det till viss del.. men jag kommer inte förstöra denna känsla jag hade genom det ;D

Morgonstretchen fick bli i köket, medans mina morgonrutiner blev klara på spisen b la..


Gårdagens fullmåne fick rena några av mina stenar och kristaller.
Tror inte vissa är bra för månens sken dock.. måste läsa på mer om detta.
Hur mycket feminin energi som kom från månen vet jag ej då molnen dolde det underbara skenet.
Behövs balans, och solens sken höll sig borta det med så maskulin energi lös med sin frånvaro.
Likaså bra det då det vimlar av den maskulina energin både inom mig och lite överallt.. det räcker nu :D

Får försöka ta tillvara på månens sken ikväll.. älskade vackra måne.

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar