lördag 27 juni 2015

Dag 2...


Bra spelat The Pitastro!!
Skönt gung och bra låtar denna lördag.
Nya sångaren passar som handen i handsken :)
Trodde inte jag skulle orka göra en dag 2, men det gick med lite järnvilja och riktigt fint väder.

 
 
Blev ändå sköna timmar då komiker fick underhålla en ett tag :D
Så skönt att få skratta åt galenskaper.
En Örebrokille var grym på det där med humor :))
 Måste på mer sånt någongång.

Jag har ju inte bara skrattat åt komiker utan jag kan minsann underhålla mig själv med..
Tror jag börjar bli galen på riktigt haha.
Finns mycket eget liv i mitt huvud kan jag säga.
Kanske därför jag är tyst bland folk.. har för mycket på insidan som kan låta helt galet om det kommer ut ;))
Jag mår bra iallafall och tur man kan ha kul utan andra :D
Kanske borde visa denna sida också som jag hade som yngre, men jag har dock svårt för det...
Vet inte när jag slutade att visa min humoristiska sida.
Märkligt :D

<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar