lördag 20 juni 2015

Dagar med minnen och varma känslor...

Jag hittade lite foton och började minnas... 


Känslan som blev när vinden blåste på den utsträckta tungan.. den var skön den :))
Minns t om att jag tyckte om det och hur det kändes.
Och klart att man dreglade då, jag njöt ju haha.
 

Bland det bästa jag visste var när pappa la på en skiva och jag fick på mig hörlurarna.
Då kunde jag rocka loss till Trazan och Banarne och Köppäbävisan.. och lite annat smått och gott.
Och jag gillade att klä mig i kängor, mössor och vantar inomhus.. speciellt vid den öppna spisen när man grillade korv.
 



Fina fina mamma <3
Och jo jag älskar 70-talet!!


Gamla foton är så mycket vackrare än dagens bilder tycker jag.
Dessa är på min mor i yngre dar :)
Och fina pappa <3
 



Kan bara skratta åt dessa underbara bilder på dottern för 12-15 år sedan :D
Min lilla trollunge som snart blir myndig och är vuxen <3

Dessa minnen och vackra foton ger mig så mycket värme i hjärtat.

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar