måndag 15 juni 2015

Du häärliga måndag...




God morgon världen och god morgon till solen och vinden i trädtopparna.
Njuter av att gå ut i min oas och bara andas in morgonen med ett stort leende :)
 Vaknar som så ofta nuförtiden upp ur en märklig dröm.
Jag väljer att inte gå in och tyda dessa just nu, utan bara låter dom sväva bort.
Kanske de kommer för att jag ska lära mig något..
men jag orkar inte eftersom jag måste skapa balans i huvudet efter allt myller av info som jag utsätter mitt huvud för var eviga dag.
Var sjutton ska jag få riktig hjälp med mina obalanser i mina organ osv?
Jag har varit hos flera och ja det hjälper definitivt, men ibland gör det annat sämre pga att jag är så djupt obalanserad.
Jag vet att det har gått framåt med mycket genom dessa år, för det känns.. men ibland känner jag bara att jag blir less.
Måste liksom läka skiten från djupet och börja i kärnan.. men hur och med vad ska jag börja?
Mycket är så olika för oss alla.
Den eviga frågan från mig då jag inte får tydliga svar.

Jag som vill rensa inom mig genom en "detox".
(Man ska vara försiktig med dessa då alla inte klarar det av olika orsaker)
Jag klarar inte dessa då kroppen helt säger ifrån, alltså inte vanlig utrensningssymptom.
Den lägger helt av och den lilla tid jag försökte förut fick hjärtat jobba stenhårt och jag höll på och svimma samt annat otaliga gånger.
Det fungerar inte och då blir jag ännu mer "lost".
Hur fasen ska jag göra för att rensa?
Yoga, meditation.. kost.. men vilken kost, eftersom min kropp är så känslig och märklig? :D
Jag testar och testar och testar.. men allt testande kostar både pengar och energi.
Hjälp!!! Någon!!!


Balance... yin yang...the moon and the sun...
Älskar fjädrar!!
 
Nu ska jag iallafall ta hand om denna måndag med glädje och den ska ändå vara fylld med positivitet eftersom jag känner det trots allt.
Det kommer väl när det kommer.
Men vill dock inte att kroppen ska bli mer sjuk av alla gifter som blir när inte organ, celler eller det endorkinasystemet och vad det nu kan vara inte fungerar som det ska.
All info om hur allt fungerar i kroppar och MIN kropp blir som ett garnnystan :D
Mycket man har lärt sig dock.
Har iallafall börjat med sinnet...tankar...hur känslor blir och vad de orsakar.. försöker styra upp balansen där, och det fungerar.. allt går framåt efter dessa år :)

Ta hand om er och blunda inte för allt som världen försöker hjärntvätta er med i alla era sinnen.
Det är svårt att förändra.. lite i taget är bättre än inget.

<3


  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar