onsdag 3 juni 2015

En skön fullmånenatt...


Nattens fullmåne kom med skön sömn natten igenom och med en dröm om kärlek... fin sådan <3
Förr kunde jag aldrig sova bra under fullmåne nätterna, men nu sover jag alltid som bäst då på något vis.
Den feminina energin vill ge mig ro och ge mig kärlek :D
 
Vaknade till på morgonen och ville bara somna om.
Drömmen var så verklig och den energin som fanns kändes i hela kroppen.
Tilliten, tryggheten, en otrolig vänskap och mycket skratt och glädje.
Ögon som strålade... själens spegel...
Kärleken var inte självklar, men den blev det efterhand.
Ingenting var som man trodde, men det blev som det skulle bli.
KÄRLEK.
 
Nu har budskapen kommit till mig med allt som har med ren och fin kärlek att göra under en tid.
Det är magiskt :)

<3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar