torsdag 11 juni 2015

Filmtips...


En riktigt bra biografi om konstnären Margaret Keane av Tim Burton.
Hon gjorde fantastiska målningar med barn med stora ögon b la... magiska tycker jag själv :)
 

Skräckfilmer är ju min grej.. denna var väl, ja helt okej film.
Gillar ju Frank Grillo om inte annat :D
 

Vissa saker gör så mycket gott för människan.
Vi måste bara öppna oss för det..
Mycket fin film.
 

Ingen favoritskådespelare men en mycket tänkvärd film.
 

Jag gillade den här.
Lite psykologisk söndagsfilm sådär :)
 

Alltså denna film.. har inga ord vad den skapade i mig.
Underbar men samtidigt väldigt känslomässigt jobbig för mig iallafall.
Man känner alla känslor i denna filmen.
Väldigt fin och de är riktigt bra musiker i verkligheten med.
 

Fin och tänkvärd fransk film.


En norsk relationsfilm som jag gillar.
Älskar ju sånt där med hur människor fungerar :))
 

Gillar verkligen dessa musikfilmer med en tragisk och fin historia.
Musik gör så mycket för oss själar.
Och  kärlek...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar