torsdag 25 juni 2015

From my heart to yours...


Mer och mer ska detta hjärta öppnas, och mer och mer ska alla chakran balanseras så flödet öppnas för fler chakran (våra energicenter i kroppen) och högre frekvenser.
Medvetenheten bara växer, och med det mår jag bara bättre och bättre inombords :)

Dotterns älsklingsrätt... och jag tar min laxsås med ekologisk bovetepasta.
Jag håller på och vänjer mig vid bovetesmaken...
 



Alltså... hahaha denna katt.
Det är jag efter mina påsar chips ;))
 
Idag har vi givit och idag har vi även fått kärlek av naturen och av den tjocka gosiga katten som brukar fånga möss.. hmm.
Och idag kändes det bra att få en massa solenergi och även promenera i regnet.
Naturens härliga skiftningar.
Kommer få nackspärr av allt tittande på stora sniglar med sina vackra hus, träd och fina grenar, blommor och alla växter, djur som lever sina liv och sen även försöka vara med i samtal.
Går sådär om ni frågar mig :))
Finns för mycket att vila ögonen på.. Mmm...


Min humor.. när jag såg dessa.. :))
 

Alltså... jo jag äter ekologiskt och jag vet att detta inte är bra i min kropp för all skit som finns i eller när jag inte motionerar överhuvudtaget (eftersom det inte går med ME;n just nu).
Men jag säger bara Estrella!!! Mmmm...
Tre påsar kanske är onödigt tänker ni, men jag utövar mindfulness just nu.. hör det härliga regnet och känner in det ljuvliga i alla mina sinnen.. ;D
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar