onsdag 17 juni 2015

Jag fortsätter med det som behövs...



 Lite fräscha eko grönsaker och andra nyttigheter går ner.

Ibland eller ganska ofta här iallafall behöver jag den där utrensningen.
Då man både behöver rensa sinnet, kroppen och den ytliga världen.. med materiella grejer och sådant som inte får en att må helt och fullkomligt bra.
Man kanske även behöver få saker gjorda som man har väntat med.

Utrensningen i kroppen går ju sådär med som ni redan vet (det får vänta lite.. alltså "detoxen"), men det "ytliga" börjar bli mindre och i sinnet en smula likaså :)
Eftersom jag måste köra "pacing" alltså balansera dagarna och min kropp lite så har jag under ett tag nu sorterat i stora kassar och lådor sådant som ska säljas, skänkas till hemlösa eller till olika organisationer.
Helst skulle jag vilja ge direkt till de fattiga som behöver olika saker, men hur mycket jag än letar så hittar jag inte var man kan göra det.
Och är lite svårt att finna familjer etc bara sådär med.

Nåja det tar sig iallafall med alla dessa saker man har samlat på sig.
 
 Denna chiasylt är bara för mumsig!! Smakar av ingefära och jo faktiskt, lakrits :P


Ja universum... jag håller på ;D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar