lördag 27 juni 2015

Musik ska byggas utav glädje...










Det är festival här i stan.
Älskar verkligen musiken som finns på alla scener de har satt upp.
Vi hade tur och vann festivalpass till b la Måns Zelmerlöws uppträdande igår.
Dottern "avgudar" denna fantastiska musiker och jo jag gillar honom faktiskt också :D
Han har en utstrålning till max och är riktigt duktig på det han gör, känns som han har bägge fötterna på jorden och kan förmedla det han vill till både unga och gamla :)
Riktigt bra live är han.
Och kan förstå varför han kallas Mums Måns haha..
vilka ögon...
 

Dottern hade iallafall skoj med sina vänner och jag hade det lugnt på mitt håll.. jag njöt av att få vara utanför min lägenhet, av all musik och glada människor :)
Hann även med att åka med ett lass till som skänktes till Stadsmissionen, så nu börjar det lätta lite här hemma materiellt :P
Men intrycken under dagen gjorde sitt.. sådär såg jag ut efter en stund..
Kändes som en slöja över mitt ansikte och några ansiktsuttryck fanns inte :D

Ny dag idag... iväg för att lyssna på "The Pitastro" såklart och kanske få skratta lite åt komiker.
Skulle vilja lyssna på "Mustasch" ikväll, men tror fasen inte att jag orkar :/
Den som lever får se...

<3
 

2 kommentarer:

  1. Hej, hittat en blogg jag vill läsa, tycker om ... blandningen och varierat...
    Jannen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Jannen!!
      Tack för att du vill läsa den :)
      Kram på dig

      Radera