måndag 1 juni 2015

Någon annans liv är inte mitt... men känslan av att dela är magisk...


Glider ner med mina bara fötter i mitt underbara secondhand köp..
Kommer inte gå "i någon annans skor", jag går enbart i mina egna på min egna stig <3
Den är fylld med allt som mina sinnen får snappa upp och det är häftigt!!
Det som är mindre häftigt är att min rumpa 
(en vattenballong utan "spänst"och innehåll) och andra dyrbara delar är som ett frittfall.. 
Men Det är Positivt för att spänningen är olidlig varje gång klädesplaggen faller till golvet och överraskningarna slutar aldrig komma :P
Skiftningar är magiska.. både kroppens och vädrets makter..
Njuter av regnet som övergår till solens strålar och blå himmel och sen återigen till det gråa.Återvinning är också bra.. vi människor kör på återvinning av varandra hela tiden verkar det som :D ..inte vad jag önskar dock..
Fast mitt ego vill ha min själ för sig själv, så hoppas jag att inga män (om de nu vågar och finns) blir skrämda av denna "åkattraktion".. den personen får ju både överraskningar, spänning, skratt och vattenballonger :D
Sen om jag vågar och vill beror ju på hihi ;)
 
Hoppas ni njuter av måndagen och den första dagen i juni.
Puss på er!!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar