lördag 6 juni 2015

Strålande och lycklig fredag och en vilande nationaldag...





Sommarvärmen kom, och människor hittade ut för att ta del av alla glada ungdomar som äntligen gjort sina år i skolan och tar studenten.
Jag älskar att känna och se den glädjen och den stolthet som finns för ungdomarna.
De börjar nu ett nytt kapitel i livet med ansvar och att få göra det de drömmer om.
Varje år önskar jag att jag än engång fick stå på de där flaken och sjunga och skratta :D
Om två år är det dags för dottern och det är blandade känslor där.
Hur kunde det gå så snabbt att växa upp?!

Med picknick och bara få ta del av solen, sommardofterna, musiken, barn som leker och lugnet blev denna dag perfekt.
 



Min bästa... dotter och vän <3
Vi kämpar och lutar oss mot varandra i skratt och i trötthet.
Du är du och jag är jag.. vi är ingen annan.
Är underbart att ha en sådan fin och nära relation till sitt barn, inte många som har det.
Vi kan prata om allt och hon är så klok den där skruttan :D
Och vi har helt klart levt tillsammans i tidigare liv, men då har hon säkerligen varit min mor.
Är så glad att jag fick henne som ung och att man själv känner sig som 20.. eller vi säger väl 25 ;D
 

Fredagen kom även med glada besked :)
Dottern kom in på musikalprofilen till hösten och får därmed inte bara spela och studera teater utan nu blir det även sång och dans..wohooo!!! <3



Nationaldagen idag och en lugn sådan.

Bara njuta av dagen i vårt vackra land :)


<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar