lördag 13 juni 2015

Vi växer... i kärlek...


Idag som alla andra dagar ska vara fyllda med Kärlek.
När man ser den speciella kärleken mellan två själar blir det riktigt varmt i hjärtat.
Det är Vackert och det är Glädje.

Men dagar som är fyllda med Kärlek finns även sorg.
Och med sorg kommer även Empati och just Kärlek.
Varje dag sker detta överallt i vår värld, och varje dag finns det i våra hjärtan och i vår kropp.
Känslor...

Kärleken är det som binder ihop allt det som sker.. glädjen och sorgen.
Vi är alla ett... vi är alla medmänniskor.
Och inget behöver visas på ett visst sätt, förutom det du känner i hjärtat.

Kärleken finns i mitt hjärta.. min själ och i mina tankar...
 
Jag ler och önskar Alla förälskade i denna värld en härlig och underbar tid.
Och i mina tankar finns Alla de i världen som mister sitt liv.
Kärlek...


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar