söndag 12 juli 2015

A single thought of you...


Tänk er när ni ser en person, känner dennes doft.. känner av energin som vibrerar emellan er...
När ni ser in i personens ögon och en varm stråle går från huvudet ner i bröstet och genom hela ens kropp.
När värmen nästan gör ont och lyckan som känns är överväldigande... det kallas Kärlek.
  


Kan rekommendera denna film.
Kärlek som den är på riktigt.

Jag själv blir inte lätt förälskad sådär på riktigt.. djupt.
Det har hänt i mitt liv (lycklig för det) och den känslan kommer jag aldrig att glömma.
Det är inte de 2 personerna jag tänker på, utan det är känslan som fanns, den där djupa.. den känslan som får en att dela tankar, känslor, varandras intressen..vardagen..problem och glädje.
Då man har tagit sig utanför sin kropp och bara guidas av varandras energier.
  
Det är svårt för två personer att fortsätta att vara i det tillståndet.
För att kunna vara där krävs just två personer.
När en drar sig ur.. när en inte vågar.. när den ena inte klarar att fortsätta.. när den ena eller bägge två inte orkar samarbeta eller hitta det där rätta spåret för att hålla sig kvar...
då slutar de vibrerande energierna att lysa och vara sammankopplade.
Ledsamt.

Men det finns fler av dessa.
Men att tro att något annat kan vara bättre.. det är inte så..oftast.
Det är bara vi som kan leda varandra rätt.
Det är bara du eller jag som kan skapa den där sanna underbara Kärleken emellan varandra och till oss själva.

Jag tror på Kärlek.
Och mitt hjärta är varmt.

<3

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar