fredag 17 juli 2015

En härlig cykeltur...



Trots lite utmattad kropp kände jag en bra känsla för att göra en liten cykelutflykt idag med dottern.
(Gissa om ben och stora delar av kroppen gör ont nu..träningsvärk väntar :)) )
Denna sommar kommer jag ta det lugnt som jag gjort hela året med att inte ta ut mig och min kropp.


Känslor... det feminina... relationer... sexualitet... kreativitet... VATTEN <3
(Sakralchakrat och Vattenelementet)

Jag dras till vatten, och här skulle jag kunna  stanna i evigheter.
Doften.. ljudet.. och känslan är underbar!!
   

Runstenar hittades på vår väg...
 

En massa strandfynd blev det och plock av mer älgört blev det också :)
Nu har jag fixat en torkningsplats av naturens skatter.

Natti på er, nu är denna själ trött :*

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar